Advertisement

יאיר נתניהו אצבע משולשת / לראשונה תביעה בעקבות הפוסט של יאיר נתניהו המצאות חולניות מדיה ושיווק Themarker : בראיון לרדיו 'גלי ישראל', שם מגיש נתניהו תכנית שבועית.

יאיר נתניהו אצבע משולשת / לראשונ×" ת×'×™×¢×" ×'עק×'ות ×"פוסט של יאיר נתני×"ו ×"מצאות חולניות מ×"×™×" ושיווק Themarker : בראיון לרדיו 'גלי ישראל', שם מגיש נתניהו תכנית שבועית.. צמד השדרים של eco99fm, טל ברמן ואביעד קיסוס, נתקלו הבוקר (רביעי) במהלך תוכניתם תמונתו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, כשהוא מפנה אצבע משולשת כלפי צלם פפראצ'י בזמן שהוא יושב לצד ידידה בחוף הים, ולידם מאבטח צמוד. יאיר נתניהו שיקר, שיקבל אחריות. בטרם הדיון הוציא אצבע משולשת למפגינים שקראו לו זבל. המאזין הביע את דעתו על הפרובוקציה שעוררו אנשי שמאל בבית המשפט כשיאיר נתניהו הגיע לדיון, וטען: נתניהו דורש לקבל פיצוי על סך 140 אלף שקלים.

אין צורך במילים או באביזרים נלווים. יאיר נתניהו העיד בפרשת המתנות נוני מוזס ייחקר היום, רהמ עוד השבוע. יאיר נתניהו אצבע משולשת / נתניהו מצידו לא נשאר חייב, הגיב באצבע משולשת ואף… read more ワットソン スキン / pagesbusinessespublic & government servicepublic utility companyinternet service provider株式会社インターネットイニシアティブ (iij). נתניהו דורש לקבל פיצוי על סך 140 אלף שקלים. נתניהו נולד בירושלים ל בנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ ב ממשלת הליכוד, ול שרה נתניהו.

לראשונ×
לראשונ×" ת×'×™×¢×" ×'עק×'ות ×"פוסט של יאיר נתני×"ו ×"מצאות חולניות מ×"×™×" ושיווק Themarker from lookaside.fbsbx.com
אין צורך במילים או באביזרים נלווים. בסוף השבוע האחרון הסעיר את הרשת פוסט שהעלתה אזרחית תושבת ירושלים, שטענה כי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, לא אסף את הצואה של הכלבה המשפחתית קאיה ואף הפנה לעברה אצבע משולשת כשהעירה לו על כך. עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל בנו של ראש הממשלה הגיב באופן נדיר לפוסט בפרויקט 61 שכוון נגדו: כדי להישאר בשלטון הוא מוכן לשרוף את המרכז העסקי והתרבותי של ישראל. בפוסט שנכתב על ידי אייבי שהביא לתביעה נכתב: המאזין הביע את דעתו על הפרובוקציה שעוררו אנשי שמאל בבית המשפט כשיאיר נתניהו הגיע לדיון, וטען: יאיר נתניהו שיקר, שיקבל אחריות. כל זה לא משנה, בסופו של דבר מדובר על רגע מושלם, כזה.

הבגדדי סיפר, מנקודת המבט שלו, כי במהלך המשפט יאיר נתניהו הפנה כלפי תומכיו של בנימין אצבע משולשת.

יאיר נתניהו החל את הדרך כשחקן טקטי, כזה שנשלח לבדוק בעבור אביו את כמות הרפש שניתן להשליך בטרם תקום מהומה. יום אחד קורא ביבי לראש המוסד ומבקש דרכון בשם בדוי לבן שלו יאיר נתניהו, כמו למרגלים, בנימוק ביטחוני: מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד. אני מקווה שיש לך תואר ראשון. נתניהו הצטרף לקמפיין השנאה של דרעי נגד מדינת תל אביב ולא בטעות. יאיר נתניהו לא תיכנן את הרגע בו הוא מניף אצבע משולשת כלפי הצועקים. אני לא חושב שאתמול בבוקר, כשיוסי זליגר הצלם התעורר, הוא תכנן את התמונה הזאת. נתניהו נולד בירושלים ל בנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ ב ממשלת הליכוד, ול שרה נתניהו. יאיר נתניהו אצבע משולשת / נתניהו מצידו לא נשאר חייב, הגיב באצבע משולשת ואף… read more ワットソン スキン / pagesbusinessespublic & government servicepublic utility companyinternet service provider株式会社インターネットイニシアティブ (iij). אחד המפגינים צעק לעבר עוד כהן. ‏יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתף הבוקר (שני) את התחושות של אביו על רקע ההפגנות המתקיימות מול ביתו בירושלים מדי ערב, ואמר כי זה כמו בידור בשבילו. הצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה ודמוניזציה, מה עם תחקיר על הבן. ״בשנת 2005 גייסה אותו איילת שקד, ראש לשכתו של ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, לתפקיד ראש.

הצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה ודמוניזציה, מה עם תחקיר על הבן. נתניהו נולד בירושלים ל בנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ ב ממשלת הליכוד, ול שרה נתניהו. אני לא חושב שאתמול בבוקר, כשיוסי זליגר הצלם התעורר, הוא תכנן את התמונה הזאת. בראיון לרדיו 'גלי ישראל', שם מגיש נתניהו תכנית שבועית. אבל הוא התאהב בתפקיד, התמקצע, הלך והקצין, ובחלוף הזמן הטקטיקה של הבן נהייתה לאסטרטגיה.

יאיר נתני×
יאיר נתני×"ו לא ×"יית×" לי אפילו מ×'רשת שיניים ×'×"יר×" של פאקר from ynet-images1.yit.co.il
נתניהו נולד בירושלים ל בנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ ב ממשלת הליכוד, ול שרה נתניהו. אבל הוא התאהב בתפקיד, התמקצע, הלך והקצין, ובחלוף הזמן הטקטיקה של הבן נהייתה לאסטרטגיה. יאיר נתניהו לא תיכנן את הרגע בו הוא מניף אצבע משולשת כלפי הצועקים. יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיד היום (שני) בדיון בתביעת הדיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין. ידוע איך המאגר הולך להתנהל, והדיון על הסוגיה אולי לא מספק, אבל פתוח יחסית, כשהרגישויות הביטחוניות לא. אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות.צורתה הנפוצה היא זקירת האמה וכיפוף שאר האצבעות, כאשר גב היד פונה לאדם אחר. בכל פעם שהיא רואה את יאיר או בן משפחה אחר. ‏יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתף הבוקר (שני) את התחושות של אביו על רקע ההפגנות המתקיימות מול ביתו בירושלים מדי ערב, ואמר כי זה כמו בידור בשבילו.

בסוף השבוע האחרון הסעיר את הרשת פוסט שהעלתה אזרחית תושבת ירושלים, שטענה כי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, לא אסף את הצואה של הכלבה המשפחתית קאיה ואף הפנה לעברה אצבע משולשת כשהעירה לו על כך.

עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל בנו של ראש הממשלה הגיב באופן נדיר לפוסט בפרויקט 61 שכוון נגדו: אבל הוא התאהב בתפקיד, התמקצע, הלך והקצין, ובחלוף הזמן הטקטיקה של הבן נהייתה לאסטרטגיה. הצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה ודמוניזציה, מה עם תחקיר על הבן. אחד המפגינים צעק לעבר עוד כהן. * יאיר אצבע משולשת עליהם 01/08/17 | 16:25 נו מה חדש עיתון הארץ אנטישמי יש להחרים את העיתון המטופש. בפוסט שנכתב על ידי אייבי שהביא לתביעה נכתב: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיד היום (שני) בדיון בתביעת הדיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין. יאיר נתניהו לא תיכנן את הרגע בו הוא מניף אצבע משולשת כלפי הצועקים. האם נפנתלי בנט ואיילת שקד ניסו להפליל את נתניהו בקבלת שוחד? יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה. מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד. [כאן מופיעים בפרסום סמלילים של צואה ושל אצבע משולשת. אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות.צורתה הנפוצה היא זקירת האמה וכיפוף שאר האצבעות, כאשר גב היד פונה לאדם אחר.

נועה (אחות למחצה), בתו הבכורה של בנימין. לשמור על הבן ההולל המסתובב בעולם. המאזין הביע את דעתו על הפרובוקציה שעוררו אנשי שמאל בבית המשפט כשיאיר נתניהו הגיע לדיון, וטען: יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, העיד היום (שני) בדיון בתביעת הדיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין. אצבע משולשת (לשון נקייה לתנועה, הידועה יותר בציבור בתור לעשות זין) היא מחווה גופנית המביעה זלזול והתגרות, לעיתים בעלת אופי מיני, באמצעות האצבעות.צורתה הנפוצה היא זקירת האמה וכיפוף שאר האצבעות, כאשר גב היד פונה לאדם אחר.

×
×"קלטות יאיר נתני×"ו ×™×"יעות אחרונות from www.ynet.co.il
יאיר נתניהו שיקר, שיקבל אחריות. * יאיר אצבע משולשת עליהם 01/08/17 | 16:25 נו מה חדש עיתון הארץ אנטישמי יש להחרים את העיתון המטופש. ידוענים רבים, החל מאלי אוחנה ועד יאיר נתניהו כבר עשו בה שימוש. נתניהו נולד בירושלים ל בנימין נתניהו, אז סגן שר החוץ ב ממשלת הליכוד, ול שרה נתניהו. להרגיש שמצפצפים עליהם ולהקשות את העברתו למורת רוחו של ראש הממשלה נתניהו. צמד השדרים של eco99fm, טל ברמן ואביעד קיסוס, נתקלו הבוקר (רביעי) במהלך תוכניתם תמונתו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, כשהוא מפנה אצבע משולשת כלפי צלם פפראצ'י בזמן שהוא יושב לצד ידידה בחוף הים, ולידם מאבטח צמוד. ‏יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שיתף הבוקר (שני) את התחושות של אביו על רקע ההפגנות המתקיימות מול ביתו בירושלים מדי ערב, ואמר כי זה כמו בידור בשבילו. הוא עשה לי אצבע משולשת, סובב את גבו ויצא כתבה הגולשת טלילה עמיתי שצילמה את צרכי הכלבה קאיה והאשימה את בנו של רהמ.

צמד השדרים של eco99fm, טל ברמן ואביעד קיסוס, נתקלו הבוקר (רביעי) במהלך תוכניתם תמונתו של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, כשהוא מפנה אצבע משולשת כלפי צלם פפראצ'י בזמן שהוא יושב לצד ידידה בחוף הים, ולידם מאבטח צמוד.

מירי רגב היא לא הפנים של הליכוד. יאיר כלל אינו יודע אם קאיה עשתה את צרכיה. יאיר לצד אביו בנימין נתניהו ב כותל המערבי, 1998. יאיר נתניהו שיקר, שיקבל אחריות. עם אצבע משולשת, יאיר נתניהו השתלח בפייסבוק בקרן להשמדת ישראל בנו של ראש הממשלה הגיב באופן נדיר לפוסט בפרויקט 61 שכוון נגדו: אבל הוא התאהב בתפקיד, התמקצע, הלך והקצין, ובחלוף הזמן הטקטיקה של הבן נהייתה לאסטרטגיה. להרגיש שמצפצפים עליהם ולהקשות את העברתו למורת רוחו של ראש הממשלה נתניהו. נתניהו הצטרף לקמפיין השנאה של דרעי נגד מדינת תל אביב ולא בטעות. זו דרך קלה ופשוטה לבטא מחאה או זעם. בסוף השבוע האחרון הסעיר את הרשת פוסט שהעלתה אזרחית תושבת ירושלים, שטענה כי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, לא אסף את הצואה של הכלבה המשפחתית קאיה ואף הפנה לעברה אצבע משולשת כשהעירה לו על כך. כדי להישאר בשלטון הוא מוכן לשרוף את המרכז העסקי והתרבותי של ישראל. האם נפנתלי בנט ואיילת שקד ניסו להפליל את נתניהו בקבלת שוחד? אחד המפגינים צעק לעבר עוד כהן.

כדי להישאר בשלטון הוא מוכן לשרוף את המרכז העסקי והתרבותי של ישראל יאיר נתניהו. בפוסט שנכתב על ידי אייבי שהביא לתביעה נכתב:

Posting Komentar

0 Komentar